Újabb öt divattervezővel vette kezdetét a második magyar divatmentoring program, amelyen hazai szakemberek közreműködésével a márkaépítéshez és fejlesztéshez szükséges üzleti, stratégiai és marketing elméleti tudást sajátíthatják el a résztvevők.

 A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) által indított mentorprogram célja, hogy átadja azt az elméleti tudást a márkafejlesztés legfontosabb területein, amelyek nélkülözhetetlenek egy sikeres brand építéséhez - közölte az MDDÜ hétfőn az MTI-vel.
    Célkitűzés továbbá, hogy minél több stabil, sikeres magyar márka működjön és a legjobban teljesítők tovább léphessenek a nemzetközi mentorprogramba is.
    A idei programban résztvevő designerek - Borbala, OST Konzept, PHILOMÉN, Vengru, VIKTORIAVARGA Budapest - mind olyan tehetségek, akik a mentorprogram elvégzése után tovább fejleszthetik vállalkozásukat - közölték.
     A hazai szakemberek a vírushelyzetre való tekintettel online workshopok és one-to-one meetingeken fejlesztik a program résztvevőit. A program végén a nemzetközi szakemberek döntése alapján a legjobban teljesítő márkák folytathatják az MDDÜ és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közös nemzetközi mentorprogramját is.
    A program résztvevői olyan szakmai szempontok alapján kiválasztott mentoroktól tanulhatnak, akik a divathoz és márkaépítéshez kapcsolódó különböző területeken szerzett tapasztalatuknak köszönhetően pontosan látják a márkák erősségeit és fejlesztendő területeit.
    Az MDDÜ márkafejlesztési, kommunikációs, értékesítési és fenntarthatósági területről is biztosít szakembereket a programba. Hozzájuk csatlakoznak külsős szakértők. A kurzuson a szakemberek olyan témakörökben fejlesztik majd a márkákat, mint a divatkommunikáció, márkastratégia, válságkezelés vagy a digitális marketing.
    A közlemény idézi Bata-Jakab Zsófiát, az ügynökség vezetőjét, aki kiemelte: a program sikerességét bizonyítja, hogy az első magyar mentoring tervezői közül többeket is alkalmasnak találtak a CNMI szakemberei, hogy tovább lépjenek a nemzetközi mentorprogramba és működésük stabilizálása után elsajátítsák a külföldi terjeszkedéshez szükséges ismereteket. A kiválasztott márkák idén szeptemberben egy állandó kiállításon és egy kollektív divatbemutatón, a Budapest Select ernyőmárka alatt képviselték Magyarországot a világ egyik legelismertebb divat eseményén, a Milano Fashion Weeken, ezzel tovább erősítették Magyarország kimagasló kreativitásáról alkotott képet.
    "A második magyar mentorprogrammal ezt a sikeres szériát tervezzük folytatni" - hangsúlyozta az ügynökség vezetője.

Forrás: MTI

hirdetés

Kormányablak hírek

A hírcsatorna nem található.

A Budapest rovat további hírei

Elindult a jelentkezés a Mathias Corvinus Collegium (MCC) roma tehetség elnevezésű programjának 2024 őszén induló, térítésmentes képzéseire, amelyekre középiskolás és egyetemista roma fiatalok...
Pünkösdkor várhatóan sokan kelnek útra a közösségi közlekedés járatain, ezért érdemes elővételben megváltani a menetjegyeket, illetve használni az automatákat, az online jegyvásárlást az Elvirán...
Várhatóan legkésőbb szerdán döntenek a választási bizottságok a júniusi önkormányzati és nemzetiségi választás szavazólapjainak adattartalmáról.
A fővárosi állatvédelem kudarc, és a Karácsony Gergely által e téren beígért programból semmi nem valósult meg – mondta Vitézy Dávid főpolgármester-jelölt hétfőn Budapesten, a FÖRI Állategészségügyi...
Összesen 18 gazdasági megállapodást írt alá Magyarország és Kína a két ország csúcstalálkozóján. Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter azt mondta: történelmi jelentőségű Hszi Csin-ping...
Orbán Viktor miniszterelnök és felesége, Lévai Anikó szerda este a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren fogadta Hszi Csin-pinget, a Kínai Népköztársaság elnökét és házastársát – tájékoztatta az MTI-t...
„A két ország immár hetvenöt éve kitartó, szívvel-lélekkel elkötelezett barátja egymásnak. A diplomáciai kapcsolatok felvételének eredeti szellemében a két fél mindig tiszteletben tartotta és...
Magyarország és Örményország nagykövetséget nyit egymás fővárosában, ez újabb fontos lépés a két ország között sokat javuló viszonyban a diplomáciai kapcsolatok másfél évvel ezelőtti helyreállítása...
Megtartották az Élet menetét vasárnap, Budapesten. A holokauszt áldozataira emlékező, 20. alkalommal megrendezett séta résztvevői a Dohány utcai zsinagógától a Keleti pályaudvar előtti térre...
Pénteken a nemzetiségi nyelv és irodalom tárgyak írásbeli vizsgáival kezdődik a 2023/2024-es tanév érettségi vizsgaidőszaka. A következő hetekben 1161 helyszínen várhatóan több mint 112 700-an...

A címlapról

Elindult a jelentkezés a Mathias Corvinus Collegium (MCC) roma...
Pünkösdkor várhatóan sokan kelnek útra a közösségi közlekedés...
Várhatóan legkésőbb szerdán döntenek a választási bizottságok a...
A fővárosi állatvédelem kudarc, és a Karácsony Gergely által e téren...
Összesen 18 gazdasági megállapodást írt alá Magyarország és Kína a...
Orbán Viktor miniszterelnök és felesége, Lévai Anikó szerda este a...

Könyvajánló

Dr. Szántó Szilvia, a Budapesti Gazdasági Egyetem mentálhigiénés tanácsadója egy háromrészes regény után (Nárcisz-trilógia), idén elkészült a történethez tartozó terápiás könyvvel is, ami segít azoknak, akik a regény főszereplőjéhez hasonlóan átéltek érzelmi vagy más típusú bántalmazást.
„Az elmúlt 500 évben azok a nemzetek emelkedtek fel, amelyek a pénzt tőkévé alakították, feltaláltak és bevezettek új technológiákat, a társadalom széles rétegeinek adtak tudást, és teret adtak a tehetségek érvényesülésének” – többek között erre hívja fel a figyelmet legújabb kötetében Matolcsy György, majd hangsúlyozza: „A múlt sikerei azonban nem adnak pontos iránytűt, mert a történelem, benne a gazdaság törvényei döntő pontokon megváltoztak. Azokat érdemes követni, akik már a jövőből hozzák előre a működésüket, és már korunk gondolati forradalmára, ezen belül a fenntartható közgazdaság törvényeire építik működésüket.”
Megjelent a Pallas Athéné Könyvkiadó legújabb kiadványa.
A legnagyobb és legkomplexebb iparág az emberiség történetében.

Blogok, vélemények, olvasók írásai

A gyorsabb áthaladás ILLÚZIÓJÁNAK érdekében, kérjük fáradjanak az önkiszolgáló kasszákhoz!
Csütörtök este 6 óra, munka utáni bevásárlás, hatalmas sorok a kőbányai Sibrik Lidlben.
Átfógó, a teljes lakosságot célzó pénztárosképzést indítottak a kiskereskedelmi láncok Magyarországon.

Civil szervezetek, alapítványok, egyesületek hírei

Úgy érzed, hogy sok probléma nyomja a vállad? Olyan nehézségekkel küzdesz, amit senki nem ért meg? Úgy gondolod, hogy egyedül vagy ezekkel a gondokkal?
Több mint 7 évtizeden át volt Kispest lakosa a jeles tanárember, Pataki Gyula.
A Milestone Intézet idén is tanulmányi ösztöndíjat hirdet különösen rászoruló és/vagy roma tehetségek számára.


A hajhullás a 30-50 közötti férfiak 30%-át érinti, efelett az arány 50%-ra nő. Nem lehet csupán néhány kenc segítségével háborút viselni. Legyőzéséhez bizony műtétre van szükség, már amennyiben nem tudunk beletörődni a hajhullásba. Nézzük, mi történik a műtét során. (x)

A magyar szív örökre befogadta és intézményesítette a vajazó kést, mint univerzális eszközt, azonban a ház körüli teendőkre azért vannak ma már jobb, használhatóbb alternatívák.